fruhillbom.blogg.se

Barn, hus, pengar, mat, hund, syskonbarn, jobb, renovering, fuktskador, försäkringsbolag, matsedlar, inköpslistor, overaller och gummistövlar. Trebarnsmamma som inte lider av brist på sysselsättning.

Fattar ni?

Kategori: Barnen

Anna Hedenmo.
 
Ni vet, hon som alltid intervjuar partiledare, och liknande.
 
I höstas - inför valet - klarade jag knappt av att se kvinnan. Än mindre höra henne. Arrogant, hård, nonchalant, hånfull.
 
Var så upprörd vid vissa tillfällen över hennes sätt att bemöta människor, att jag fick byta kanal.
 
Idag var hon med i Morgonpasset i P3.
 
Hon får en fråga, svarar och säger sen: fattar ni?
 
Och vet ni, det är tamejfan bland det fulaste man kan säga! Jag blir så illa till mods när någon säger så! Hur tusan kan man välja att uttrycka sig så? Förstår ni, hade vart en heeelt annan femma. Men fattar ni?
 
Nä. Man säger inte så.
 
Hade jag inte bestämt mig innan, så gjorde jag det nu. Hua, för nedvärderande språk.
 

KOMMENTARER:

  • Staffan säger:
    2015-03-03 | 21:08:19

    Jag so gillar henne-

Kommentera inlägget här: